niedziela, 6 lipca 2014

I fell in love with New York

Times Square

Oh. My. God.
NO WORDS. I fell in love with NYC <3
I had a safe flight, everything went well.
I met an amazing Irish guy who I sat next to in the plane. Why amazing? Thanks to him I was in a yellow cab!
I had planned to go from JFK to Penn Station by bus/metro. But he offered me a yellow cab ride. And after all, he refused to share the costs! So I had a free yellow cab ride. Amazing! :)
Such a nice man!
Then, I was at the Penn Station. I wanted to leave my baggage at a special place for that. $5 per bag. I wanted to pay, but when I told a guy that I have my train in one hour, he said that he would feel bad if he took the money from me. Such nice people here!
So I had one hour and I almost ran to see the Times Square. 
It was beautiful but I thought it was bigger ;)
Everything is soooo big in NYC.
I really fell in love with New York. It's skyline is the most beautiful thing I have ever seen. EVER.
I am in Amtrak at the moment and will be in Boston in something around 3 hours ;)
Wish me luck with finding my hostel ;)
Kisses!!

*****

O. Mój. Boże.
Naprawdę nie mam słów. Tak bardzo zakochałam się w Nwym Jorku.
Lot miałam bezpieczny, wszystko poszło gładko.
Spotkałam cudownego Irlandczyka, dzięki temu, że siedzieliśmy obok siebie w samolocie. Czemu cudownego? Dzięki niemu przejechałam się legendarną żółtą taksówką <3
Wcześniej planowałam podróżować z lotniska na stację kolejową autobusem albo metrem. Jednak on powiedział, że i tak ma po drodze i mnie zabierze. W momencie jak wysiadałam, nie chciał, żebym się dorzuciła. Taki miły człowiek! Dzięki temu miałam darmową jazdę żółtą taksówką!! (TAKIE WIDOKI........ <3 )
Potem, gdy już byłam na Penn Station, chciałam zostawić bagaż, żeby przez parę minut poczuć atmosferę NY (miałam kupiony bilet na Amtraka na godzinę później). Chciałam więc zostawić bagaż w specjalnej przechowalni - 5 dolarów za sztukę. Jednak kiedy panu powiedziałam, że mój pociąg jest za godzinę, on stwierdził, że nie ma serca brać ode mnie pieniędzy za tak krótki czas i przechował mi to za darmo! Ludzie tu są tacy mili.. 
Więc miałam godzinkę na zwiedzanie. Wybrałam odwiedzenie Times Square. :) Wszystko jest tak ogromne w Nowym Jorku, niewyobrażalnie! Ale akurat Times Square wyobrażałam sobie jako dużo większy ;)
Naprawdę zakochałam się w Nowym Jorku. Jego panorama jest najpiękniejszą rzeczą w życiu, jaką daną mi było zobaczyć.
W tej chwili siedzę w Amtraku i za jakieś 3 godzinki dojadę do Bostonu. Życzcie mi powodzenia ze znajdowaniem i zakwaterowaniem się w hostelu ;)
Całuję!

***




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz